wtorek, 20 września 2011

Szkolna kartka

Kartka dla nauczyciela była tematem wyzwania na Scrapująych Polkach. Sama jako osobnik szerzący wiedzę wśród dzieci, młodzieży i dorosłych uważam, że dzień nauczyciela powinien być cały rok, albo przynajmniej powinno się przynosić podarki. ;) Takie jabłuszko bym sobie schrupała, a co! :)
Zeszły tydzień dał mi się chyba we znaki, bo coś siły mi opadły, więc karteczka skromna.
 Dodatkowo światło mi nie sprzyja, więc masakra po całej linii. :P
 Za to mój tryptyk wygrał na scrapkach.pl, więc się cała cieszę. Jakoś mi się nie chce wierzyć, że te moje prace się mogą podobać. :D
Dobra kochani, lecę dłubać następne rzeczy, bo światło szybko się kończy, foci się kiepsko i to taka mała walka z czasem. ;)

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka, niestety ja nie zdążyłam podjąć tego wyzwania ponieważ Polkowy serwer jest dla mnie przeciążony od kilku dni:(
    Czy Ty też masz problem z wejściem?
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że Twoje prace się podobają i to jak! Ja tam uwielbiam bajkowe światy, które tworzysz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej!!!
    Kartka jest świetna!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!Bardzo podobają mi się Twoje prace!!Będę częstym gościem na Twoim blogu:))

    OdpowiedzUsuń