wtorek, 4 września 2012

Makowa kartka

Dla Craftmanii i przy okazji dla pewnej przemiłej Pani. :)
Miała być z makami, więc pierwsze, co zrodziło się w mojej głowie to panika - "skąd ja takowe wezmę?!". I nagle myślę sobie "spokojnie, jest przecież blog Joasi z jej pięknymi kwiatami". A ponieważ jest ona kochana i opisała, jak takie kwiaty zrobić, wszystkie obawy się już rozwiały. :) Dziękuję! :) Ja tylko zmodyfikowałam trochę kwiaty i nasypałam do nich prawdziwy mak. :D
 Dodałam trochę stempla i kropelek oraz białych papierowych kwiatków, żeby rozjaśnić kompozycję.
 I oczywiście mój najulubieńszy ćwiek z Craftmanii. :)
Po szczegóły materiałowe zapraszam tutaj, a ja przesyłam buziaki i zapraszam jutro. :)

8 komentarzy:

  1. Such a gorgeous red flowers, Anuszka!!!Love this card!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta karteczka, wspaniałe ma kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna wyszła ta karteczka! Maki wyglądają jak żywe! Zdecydowanie jestem na tak!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maki wyszły Ci cudnie :) Jaki fajny pomysł z prawdziwym makiem w środku :) Śliczna kartka :) Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makowa karteczka jest śliczna!! Te ćwieki są cudne zawsze kiedy chcę zrobić zakupy ich właśnie brakuje w asortymencie :(
    dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze !

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie widziałam Twoich karteczek- a robisz je tak pięknie-
    czego maczki dowodzą....

    OdpowiedzUsuń