środa, 13 lutego 2013

Wyniki candy

Witajcie!
Dzisiaj, jak obiecałam, odbyło się losowanie w moim candy.
Losy ciągnął mój mąż, który ma dzisiaj urodzino-imieniny i ogłaszam wszem i wobec, że osobą, która będzie mogła się zaprzyjaźnić z shadowboxowym dzieckiem na wrotkach jest... (werble)...

IWA

Moja droga, gratuluję i proszę o kontakt na mojego maila celem podania adresu. :)
Dziękuję wszystkim, którzy chcieli przygarnąć shadowboxa. Cieszę się, że Wam się podobało na tyle, że chciałyście go przygarnąć.
Buziaki kochani!

3 komentarze:

  1. Och Iwa- szcześciaro..Dziękuję za zabawę : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szczęściara ze mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprzyjaźniamy się od dzisiaj, podróż obyła się bezproblemowo! A w sumie, to zaprzyjaźnia się moja 3,5 letnia córcia! Jak tylko zobaczyła przesyłkę, powiedziała, że to prezent dla niej, a po rozpakowaniu... nie wiem, czyja szczeka niżej opadła. :-) Obie jesteśmy pod wrażeniem! Shadowbox stoi w dobrze widocznym miejscu, żeby wywoływać jak najwięcej uśmiechów i "upozytywniać" energię dookoła! Ślicznie dziekuję!
    Ps. Dla męża podziękowania za wylosowanie. :-)

    OdpowiedzUsuń