sobota, 20 kwietnia 2013

Romantyczne pudełko

Witajcie kochani!
Dawno mnie tu nie było. Za dużo rzeczy się u mnie dzieje. :P
Bez zbędnych ceregieli zapraszam na romantyczne pudełko dla Lemonade. Wszystkie materiały znajdziecie tutaj.
Dodałam kokardkę, stempelek, kwiatki i inne dziewczęce fru-fru. ;)
 
Rameczka zrobiona z masy plastycznej MS, a kryształek kupiony tak dawno, że już nie pamiętam. ;)
Dlaczego mnie tak długo nie było? Sporo obowiązków mi się narobiło i sporo makijaży (makijażów? :P). :)
Jeśli chcecie śledzić moje makijażowe poczynania, to zapraszam na mojego fanpage'a na Facebooku. Będzie mi bardzo miło jeśli klikniecie "Lubię to" i zostaniecie tam na dłużej. :)
A ja muszę zacząć nadrabiać scrapowe zaległości na blogu. :)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. piękne!:) delikatne i romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne - dawno już nie widziałam takich cudowności :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne to pudełeczko i bardzo romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDEŃKO!!! Czekam na kolejne piękne inspiracje! Stroka na FB - NIESAMOWITA!!! GRATULACJE!!! ♥

    OdpowiedzUsuń