środa, 14 grudnia 2011

Interaktywne ATC vol. 2

Pamiętacie moje ATC "Szkoła", gdzie stwierdziłam, że trzeba zrobić coś, z czym można potem robić coś? :D Przy okazji dzisiejszego wyzwania na Scrapujących Polkach postanowiłam zreaktywować pomysł i wykorzystać temat "Mikołaj" jako pretekst do zrobienia czegoś nowego. I tak powstało ATC, na którym Mikołaj leci na saniach. Wygląda to tak:
Ramkę wycięłam wg. tego przepisu Reni i nie obyło się również bez zdolności matematycznych mojego męża. :) Całość pomalowałam farbką, pobrokaciłam i posmarowałam cracklem. Z boku wygląda to tak:
A gdy pociągniemy za tag z boku, Mikołaj zaczyna "lecieć". :)
Wystarczy zrobić dziurę w bazie i przykleić obrazek na piankę. Wtedy jest przyczepiony do ruchomego taga i przesuwa się wraz z nim. :)
Do następnego razu!!

7 komentarzy: