środa, 14 września 2011

Interaktywne ATC :P

Dzisiejszy emat ATC na Scrapujących Polkach, to szkoła. W końcu mamy wrzesień, więc takie skojarzenia sa jak najbardziej na miejscu. :)
postanowiłam coś urozmaicić w ATC i postanowiłam zrobić coś, co będzie interaktywne. :P
Całość nie jest może najpiękniejsza, ale prezentuje się tak:
Już mówię, o co chodzi z tą interaktywnością. :) Tablica jest prawdziwą tablicą, po której można pisać kredą i zmazywać do woli. Wszystko dzięki farbie "tablicówce", która zmienia dowolną powierzchnię w tablicę. Świetna sprawa!
Poza tym, dziewczynka ma zmieniane sukienki - wiecie, jak te lalki z papieru, które się robiło w dzieciństwie. Przynajmniej ja robiłam i kręciło mnie to nieziemsko! :)
Wszystkie ubranka sa schowane w kopercie przymocowanej z tyłu ATC:
Ta koperta jest też funkcjonalna, bo może służyć, jako podpórka pod ATC:
No i tutaj jeszcze jedna wariacja ubrankowo tablicowa:
Miałam świetną zabawę z tym ATC, a ponieważ można w nim co chwilę zmieniać szczegóły, leży u mnie na wierzchu i jest śmiechowo. :P
Pozdrawiam serdecznie i ślę buziaki!

14 komentarzy:

  1. Haaaa genialne! interaktywne atc, ależ masz prekursorską kreatywnie głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł. Jesteś niesamowicie kreatywna!
    Ja też pamietam te papierowe lalki i sukienki - świetna zabawa, muszę przygotować coś takiego dla mojej córki ; -)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja,świetny prezent na początek roku szkolnego

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity ateciak
    az mam ochotę wziąć go w łapska i sie pobawic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ta szczęka się podziała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha zapomniałam, jeśli masz chęć to zapraszam :) http://w-tworczych-oparach.blogspot.com/2011/09/candy-candy-zaaapraszam-d.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!
    Genialny pomysł :D
    No i wykonanie... mrrrr... :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowita!!...cudny pomysł i wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń