niedziela, 7 października 2012

Guzikowa zawieszka

Nowe wyzwanie Scrap Marketu to istny raj dla miłośników guzików. ;)
Ja przygotowałam na tę okazję zawieszkę ze zdjęciem mojej mamy. I fragmentem z Leśmiana. :)
 
W ramce wklejone motylki.
Do tego róża i koronka.
Mikroskopijne elementy wycinane przez 15 minut - bo jestem Anuszką. ;)
A całość trzyma mój wierny Henryk - na co dzień jest Panem Zegarowym, ale tym razem dzielnie pomagał mi przy zdjęciach. :)
Zachęcam Was do udziału w wyzwaniu! Naprawdę warto! :)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze - nawet nie wiecie, jak mi miło, że zostawiacie tu po sobie ślad. :*

8 komentarzy:

  1. zawieszka jest prześliczna, romantyczna i ach.., ach, ach ... gdyby nie to że jestem obłożnie chora, zaraz poleciałabym po guziki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zawieszka i te twoje dłubaninki - doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, głęboka i osobista praca! Jestem pod wrażeniem. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna...Ten motyli portret jest jak wisienka na torcie...
    Pan Henryk godnie pełni swą rolę- podziwiam go również- ujmuje mnie długością swoich kończyn dolnych : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska... A połączeniu z Henrykiem to już całkiem bomba:)

    OdpowiedzUsuń