poniedziałek, 20 marca 2017

Zgadnijcie kto to!

Witajcie kochani!
Nie, nie pogniewałam się na papierowe kreacje. Wciągnęła mnie w swoje macki praca i puścić nie chce. Jednak jestem tam gdzieś w scrapowym świecie, czasem dłubię po nocy, wycinam i kleję.
Tak też, po wielu miesiącach ciszy, zostałam poproszona o zostanie gościnną projektantką Art Piaskownicy i tym samym stworzyłam przy okazji pracę POP ART na to wyzwanie -> klik.
Tak to już chyba jest z moimi pracami, że szukam inspiracji w tym, co jest trochę niedopowiedziane, a trochę na pograniczy gry słów. I tak też wyjęłam wszystkie ścinki kolorowych papierów i postanowiłam im dać nowe życie w tym oto tagu. Pozostawało tylko jeszcze, kto będzie jego bohaterem. Czy istnieje ktoś lepszy niż prawdziwa królowa? Chyba nie i tym samym Elżbieta zawitała na mojej kolorowej, popartowej pracy. :)
Was zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu, które trwa do 18 kwietnia.
Do zobaczenia, moi drodzy. Z pewnością nie powiedziałam tutaj jeszcze ostatniego słowa. :)

3 komentarze: