sobota, 2 czerwca 2012

Domek dla mamy

Dzisiaj inspiracja na dzień matki dla Scrap Marketu. Wiem, wiem, dawno to już było. ;) Nie mniej jednak praca dla mnie szczególna, bo wykorzystałam w niej stare zdjęcia rodzinne.
Przede wszystkim postanowiłam, że "nie ma mowy! Nie będę robić kartki!" i zrobiłam domek pełen wspomnień.
Bazą tej pracy był domek wydrukowany z tego szablonu. Następnie go trochę zmodyfikowałam, aby nadać mu Anuszkowy charakter. ;)
Wyszedł chyba taki trochę bajkowo-muchomorkowy. ;)
 

Okna powiększyłam i zrobiłam je wklęsłe, aby wkleić w nie zdjęcia. Tak samo zmodyfikowałam ganek. Do tego różne ozdoby: błyszczące cyrkonie, kwiatek, chorągiewki.
 
A nad drzwiami wisi korona dla mojej mamy. :)
Zdjęcia są ułożone chronologicznie względem potomstwa. ;) Najpierw mój brat:
Później ja:
I moja siostra (ze mną na doczepkę :P):

Powiem szczerze, że ten projekt całkiem mi się spodobał. Jakoś tak zawsze się uśmiecham, kiedy patrzę na ten domek. Oczywiście chyba nie muszę dodawać, że powędrował do mojej mamy. :)
Dzisiaj zaliczyłam wyjazd do stolicy i z powrotem. Padam z nóg! Idę chwilkę odpocząć i zabieram się dalej za dłubanie. :)
Dziękuję za tak dużo miłych komentarzy pod poprzednim postem. Kochane z Was istotki! Aż miło się na sercu robi. Dziękuję. :*

7 komentarzy:

  1. Całkiem Ci się spodobał - ale skromna dziewczyna z Ciebie... Ten domek jest prześliczny! I te stare zdjęcia - wspaniale się całość prezentuje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie jak zwykle cudowne :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mróweczko! Ależ cudnie ten domek zmajstrowałaś!!!!! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowitą cierpliwość do szczególików - szacun :) Domek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, zachwycający, bajkowy.... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anuszkowy styl koooocham <3 Przepiękny domek!

    OdpowiedzUsuń