sobota, 23 czerwca 2012

Ziołowe ATC

A ja dalej kolażuję w formacie ATC. :)
Tym razem na Scrapujących Polkach Annar poprosiła, o zrobienie ATC z ziółkiem. U mnie - rumianek zerwany na przystanku autobusowym. :P Miałam gdzieś opakowanie rumianków - ślicznych, zasuszonych, ale gdzieś je wzięło, więc musiałam użyć tego zdechlaka. :D
 Na zdjęcie przykleiłam Memory Glass od Tusi - dziękuję kochana! :*
No i tyle! Lubię robić mini kolaże. :D I nie mogę przestać! :D
Z ATC jestem już prawie na bieżąco - jutro najświeższe. ;)
Buziaki i życzę miłej soboty!

3 komentarze:

  1. I rób, rób dalej, bo cudowny.. :)) Oniemiałam, gdy go zobaczyłam na SP :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolaże górą! Świetnie Ci wychodzą, no i ja lubię prace, gdzie widać, że autorka miała frajdę i dała się ponieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe te ziółko,a rumianek prezentuje się dość żywotnie..

    OdpowiedzUsuń