niedziela, 17 czerwca 2012

Ptasie pudełko

Witam, witam! :)
Dzisiaj pokazuję ptasie pudełko zrobione dla Scrap Marketu. Skąd ta ptaszyna? No cóż... Odwiedziłam kiedyś sklep z rzeczami do domu i patrzę - o jaki fajny ptak! Ale stwierdziłam, że drogawy, więc zrobiłam swojego własnego! Z tektury, pomalowanej akrylówką, crackle paint, z przecierkami... A kiedy już skończyłam, zaczęłam zastanawiać się, co z nim dalej zrobić. :P To dorobiłam pudełeczko pełne słodkości.
 Do tego trochę kwiatków.
 Perełka na sznurku.
 Wszystko w słonecznych kolorach.
A w pudełeczku - gniazdo ze słodyczami. :)
Szczegóły materiałowe znajdziecie tu.
Po wczorajszej masakrze pogodowej, wreszcie wyszło słońce. Mam nadzieję, że i do Was trochę promyków dotarło.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! I wszystkie cudowne komentarze. Dziękuję! :*

5 komentarzy:

  1. SUPER! GENIALNY ten ptaszorek! :-) I te przecierki - boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. znakomity pomysł i świetny ten ptasior:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ptasiorek i rewelacyjna całość!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. pełne słodkości :) cuuuuuuuudnych ten ptaszek!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptak jest po prostu przeboski!!! I sam pomysł z gniazdkiem słodkości rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń