poniedziałek, 13 lutego 2012

Brokatowy tag

W tym miesiącu wyzwaniem Craftmanii są skrzydła i brokat. Serdecznie zapraszam do zabawy, bo czasu jest mnóstwo, a temat jest bardzo wdzięczny i słodki.
Ja przygotowałam tag, używając papierów z Craft House'a, retro dziewczynki (która jest słodka aż do schrupania!) i brokatowego kleju.
Całość wyszła tak:
 Połówkowe kwiatki podejrzałam u Guriany, chociaż moje to nie to samo. :D
 Brokatem pomalowałam wycięty z tekturki napis "wish" i brzegi skrzydełek.
 Całość podklejona na piance, żeby było Anuszkowo. ;)
 Do tego metalowe ćwieki, koronka i falbanka.
 I jeszcze zbliżenie na słodziaka, bo jest cudne to zdjęcie! :)
Po wszelkie informacje materiałowe zapraszam oczywiście na bloga Craftmanii i mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy.
Pozdrawiam i ślę całusy!

15 komentarzy:

  1. Anuszka, co tu mówić... śliczny! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag :)). ja też mam słabość do takich kruszynek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba.. :)

    P.S i masz uroczy banner!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny tag!!!
    Pięknie się iskrzy :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Skrzydlata, troszkę spękań i ja już jestem kupiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow so wonderful tag
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeneńko! Ta dziewczynka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Twoim wykonaniu nawet brokatowy tag jest cudnie nostalgiczny; a liściate ATC - po prostu odlotowe - słów mi brak ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak :)
    PS chyba się w końcu przekonam do brokatu ;) :D

    OdpowiedzUsuń