środa, 1 lutego 2012

Drogi pamiętniczku

W ramach pracy dla Craft Hosue'a, jako gościnna projektantka pomyślałam sobie - zrobię notatnik/pamiętnik! Później przypomniała mi się jedna, ważna rzecz - ej, nigdy tego nie robiłam! Po chwilowej zadumie, stwierdziłam, że trzeba wreszcie spróbować. I tak powstał notes, który może również funkcjonować jako pamiętnik.
Na początku był to ohydkowy notes z Hanną Montaną, więc obkleiłam go papierem (nie było to łatwe, bo papier był sztywny, ale za drugim razem się udało :P).
Do tego uroczy stempel również z Craft House'a. No i tutaj znowu miałam coś nowego - nigdy nie kolorowałam stempli! :D W ruch poszły akwarelki, bo copiców nie mam i wyszło całkiem chyba przyzwoicie.
 Do tego falbanka, trochę koronki i dwa ćwieki. No i oczywiście wiązana wstążka.
 Tył - oszczędny i stonowany.
 Wewnątrz wklejone kawałki papieru, żeby było ładnie.
 I całość po rozłożeniu.
Powiem szczerze, że całkiem dobrze się bawiłam przy robieniu tego notesu. Na pewno nie będzie to mój ostatni. :)
Po listę produktów użytych do projektu zapraszam na bloga sklepowego.
Ślę buziaki i do zobaczenia jutro!

4 komentarze: