niedziela, 13 maja 2012

Blejtram z naturalnymi elementami

Przepis na blejtram w tym wydaniu: fajny papier (tutaj 7 Dots Studio), do tego retro zdjęcie z internetu, parę metalowych dodatków i skarby z trawnika koło bloku! ;) I gotowe! Całość powstała na wyzwanie Scrap Marketu.
 Do tego wszystkiego doszła stara koronka, chyba odpruta z obrusu. ;)
Metalowe "coś" znalazłam w domowym kąciku "rzeczy osobliwych, niewiadomego pochodzenia, które kiedyś mogą się przydać, bo odkryje się ich przeznaczenie". Ja nie wiem co to za "dynks", nikt tego nie wie, więc jest na blejtramie i już! :D Do tego trochę Glossy Accents.
 No i całość trochę przestrzennie, żeby było fajnie. ;)
Powiem szczerze, że strasznie spodobało mi się dodawanie różnych gałęzi i tego typu znalezisk na pracach - w końcu natura jest piękna! :D Nawet ta pod blokiem. ;)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze! U mnie jakoś byle jako, ale mam nadzieję jeszcze na szybkie upały! :)

8 komentarzy:

  1. Wspaniały klimat wyczarowałaś, blejtram jest zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta praca jest wspaniała:-) Niesamowity klimat:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca i te dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzedniczki napisały słowo w słowo to, co chciałam powiedzieć o Twoim blejtramie. Niesamowity jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam pisać "niesamowity", po czym przeczytałam komentarz Nordstjerny. :) wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonała, mistrzowska praca:) Poprzednie też cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odrobina magii w pięknej oprawie - to mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń