środa, 23 maja 2012

Filmowe ATC

Jutro wrzucę już coś innego, bo te ATCiaki chyba Was zanudzą. :D
Dzisiaj zaległe na moje wyzwanie na Scrapujących Polkach, a tematem było "Kino".
U mnie powstał ATCiak w całości z wydrukowanych elementów.
Taśmę filmową ogarnęłam w Photoshopie i umieściłam w niej zdjęcia ze starych filmów. Nie byłabym Anuszką, gdybym też trochę nie podłubała. ;P Dziurki w taśmie wycięłam skalpelem, całość powyginałam i przykleiłam do ATCiaka.
Dziękuję, że mnie odwiedzacie i jeszcze piękniej dziękuję za zostawione komentarze.
Ślę moc całusów i do następnego zobaczenia. :)

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że sie nieźle napracowałaś. Jestem pod wrażeniem! Ta taśma filmowa to już wogóle powala. Praca na szóstkę z plusem!
    I dziękuję za wizytę na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie w ten słoneczny dzień i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wizytę u mnie :) Muszę powiedzieć, że szalenie podoba mi się efekt tej taśmy filmowej.
    Praca rewelacyjna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Kocham filmy w takich klimatach, więc tym bardziej jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń