piątek, 25 maja 2012

Z błyskiem

Dzisiaj odrobina oddechu po ostatnich ATCiakach. ;)
Taką pracę przygotowałam na poprzednie wyzwanie Scrapmarketu. Trzeba było wymodzić coś z błyskiem. (który, jak się potem okazało, trudno jest uzyskać na zdjęciu, ech!) Tak też powstał shadowbox z wzniosłym wyznaniem i starym zdjęciem znalezionym w sieci.
Całość bardzo przestrzenna, z kwiatami, naklejkami z My Mind's Eye i innymi bajerami. ;)
Na górze przykleiłam ozdobny element tekturkowy, który tak naprawdę jest naklejką, a na to błyszczące cyrkonie.
 O właśnie taki:
We wnętrzu wycięłam i nieco powyginałam gwiazdki, posmarowałam brokatem i przykleiłam je na druciki.
 Druciki były miedziane i jakoś tak mi nie pasowały do całości, więc je pomalowałam akrylówką. :)
Wszystkie produkty znaleźć można oczywiście w Scrapmarkecie.(poza tekturką okładkową, z której zrobiłam cały shadowbox - ją otrzymałam od Kamilci, albo Bea je przyniosła... tak, czy inaczej - DZIĘKI KOCHANE! :*)
Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Do końca tygodnia planuję nadrobić zaległości i wtedy będzie tylko scrapowanie, internetowanie i buszowanie po Waszych blogach. :) To będą piękne dni - oby wszystko poszło po mojej myśli.
Buziole!


4 komentarze:

  1. Cudny shadow- boksik.Dopiero teraz przyjrzałam się misternym gwiazdkom.Świetny podeścik,dodam,że strój młodzieńca uroczy....

    OdpowiedzUsuń
  2. no to padłam na całego! Kochana, toż to cudo nad cuda!! A te gwiazdki - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo!! Jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, klimatyczna praca! Dzieciaczki urocze;)

    OdpowiedzUsuń