sobota, 1 października 2011

Gotyckie ATC

Znowu będzie mrocznie. ;P A wszystko za sprawą wyzwania na Craft Artwork, gdzie trzeba było zrobić ATC o gotyckim kształcie ostrołuku z tekstem. Ja pomyślałam, że jak ma być gotyk, to machnę coś mrocznego - a jak!!
Od razu pomyślałam o utworach w gotyckim stylu, jakie znam i wybór padł na wiersz Edgara Allana Poe "Kruk". Zaczerpnęłam z niego fragment tekstu jak i ogólny zarys krukowo-mrocznej scenerii.
Całość wyszła tak:
Ogólnie miałam już problemy ze światłem, bo skończyłam przed zachodem słońca. ;) Bardzo w charakterze tego ATC. :D

Kurcze, ciężko z jakością tych zdjęć. Może jutro poprawię. :)
Ślę moc buziaków i do kolejnego spotkania. :)

17 komentarzy:

  1. ja się przelękłam ;) wyszło znakomicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mając w pamięci wszystkie Twoje ATC ze skrapowiska... wiem że na żywo są jeszcze efektowniejsze. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, co napisać! Bardzo mi się podoba!:}

    OdpowiedzUsuń
  4. "strasznie" piękne i gotyckie do bólu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie! zresztą jak każde Twoje ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczarowałaś niesamowity klimat! Nie mam już słów uznania dla ciebie....Mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki czad. Anuszko, zadziwiasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrrrrrrr, aż ciary przechodzą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędne!!! Klimat jest wprost niesamowity, aż ciary przechodzą, a do tego jakaż precyzja! I jak bardzo szczegółowe jest to ATC! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero dzisiaj tu zajrzałam...i nie żałuję!
    Piękne, cudne, jesteś mistrzem w tworzeniu głębi!

    OdpowiedzUsuń