wtorek, 18 października 2011

Kartka inspirowana zdjęciem

Zaległa karteczka z zakończonego wyzwania na Scrapującyh Polkach. Trzeba było się zainspirować, w tym kolorystycznie, genialnymi zdjęciami, jakie wynalazła Encza. A były piękne - stylowe, retro i eleganckie. No i do tego ciemna baza kartki - jak dla mnie obłęd! Przyklejając papier do bazy krzyczałam na klej, że mi wypływa bezczelnie z każdej strony. :P
Karteczka wyszła tak (a jestem w ogóle w szoku, że wyszła, bo to zupełnie nie moja kolorystyka i normalnie aż nadziwić się nie mogę, że to w ogóle powstało z moich rąk :P):
Kamea zakupiona przeze mnie na samym początku mojej scrapowej przygody i nie używana NIGDY! W końcu jest za ładna i szkoda jej na jakieś moje krzywulce. :P Tak samo z ramką - leży od pierwszego Skrapowiska. :P Jednak po tym, jak mój mąż spojrzał na mnie z politowaniem, że tak wszystko chomikuję, powiedziałam sobie: chrzanię - użyję! No i użyłam. :)
Rameczkę miejscami potraktowałam crackle paintem i miźnęłam trochę tuszem, żeby podkreślić spękania.
Może nie jest to jakaś super wymyślna karteczka, ale mnie cieszy, bo okiełznałam tutaj nie swoje kolory i zaczęłam używać rzeczy, które do tej pory myślałam, że będą mogły się jedynie znaleźć na kartce dla królowej Elżbiety. :D
Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za odwiedziny! :*:*:*:*

6 komentarzy:

  1. Bo to jest kartka godna królowej! Piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest !! i idealnie pasuje do inspiracji :) ja się w terminie nie zmieściłam, ale i tak korci zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po wielkim wrazeniem, idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. No no!! prezentuje się znakomicie,taka elegancka:)

    OdpowiedzUsuń