wtorek, 14 czerwca 2011

Robakowe ATC

Kolejny temat ATC na Scrapujących Polkach to owady. Mój wybór padł na ważkę, bo całkiem jest niezła. ;) A pamiętam, że jak byłam mała, to widziałam taką ważkę, że normalnie była chyba wielkości jamnika! Albo po prostu ja byłam mała. ;)
Zatem prezentuję ATC edukacyjne. :P Już wszystko tłumaczę.
Moja ważka ma dodatkowe skrzydełka wykonane z folii okładkowej i pokryte brokatem i kamyczkami. Pomysł zaczerpnęłam nieco od Zielonookiej, która fajnie na tej folii odbijała stempelki. Ja stempla nie miałam, a malowanie cieniutkich linii farbką nie powiodło się (owszem, próbowałam :P), więc postanowiłam zrobić tak, jak jest. :)

Następnie pomyślałam, że można by zrobić ATC "edukacyjne", więc dołączyłam małego taga, którego wysuwany z prawej strony ATC (zrobiłam tam taką małą kieszonkę) i możemy sobie poczytać o ważkach (źródło - Wikipedia :)).

Pogoda dzisiaj beznadziejna, zdjęcia jakieś nijakie wychodzą. Ale cóż. Mam nadzieję, że chociaż trochę się podoba. Ciężko było sfotografować te skrzydełka, ale mam nadzieję, że wiecie, o co chodzi. :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

8 komentarzy:

  1. No i jak cie nie kochać, jak spod twoich łapek zawsze wychodzą taaakie cuda?!
    Piękne ATC!!! No jak doczytałam, żeś sama taką wachę poczęła to tylko do nóżek mi padać pozostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł !!!!
    Twoje ATC jest mistrzowskie !!!!
    Naprawdę zauroczyłaś mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ATC!!! Napatrzeć się nie mogę, piękna ta ważka!! i super pomysł z tym tagiem :)) Teraz powinnaś dorobić takie z innymi owadami ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny ateciak, niemoglam sie doczekac twojej interpretacji.
    Super

    OdpowiedzUsuń
  5. całość cudna..rewelacyjne kolory!!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nawet nie ma słów na adekwatny komentarz...
    Wiem jedno - zazdroszczę jak jasna... i pomysłu i wykonania!!! No i chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzostwo swiata! Wyszlo switnie.

    OdpowiedzUsuń