poniedziałek, 11 lipca 2011

Królowa kartowa ;)

Kartka inspirowana kartami do gry? Czemu nie! :) Takie było wyzwanie na Scrapujących Polkach. "Zmiksowałam" dwa obrazki, nadłubałam się przy ich wycinaniu, podkleiłam, żeby było przestrzennie i gotowe! Obrazek sam w sobie jest bardzo ładny i pomyślałam, że im prościej, tym lepiej. Mam nadzieję, że się podoba. :)
Aha! Serdeczne podziękowania dla mojego męża, który dodał napisy na ramce. Ja bym tak nie umiała. ;P
 
Pozdrawiam serdecznie i słońca życzę, bo u mnie jakieś takie nie wiadomo co. :/

6 komentarzy:

  1. Co za styl! Świetna praca! :)
    Pozdrawiam, Makola

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZECUDNA!!!!!! już się nawzdychałam na Polkach, ale i tu musiałam wpaść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wymyślone i przepięknie wykonane - niezmiennie jestem pod wrażeniem Twojej precyzji i "czystości".

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to zadanie okazało się awykonalne, dlatego tym bardziej podziwiam Twoją cudowną kartkę :) jest piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na Candy do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko! niesamowita! przepiękne wykonanie! nie potrafię napatrzeć się na włosy... masakra! podziwiam precyzję i kunszt wykonania :)

    OdpowiedzUsuń