wtorek, 26 lipca 2011

Wąsaty pan aptekarz

Arte rzuciła rękawicę. :) Trzeba zrobić ATC o aptece. I mimo tego, że moja bratowa jest farmaceutką, coś nie mogłam ogarnąć tematu. Aż w końcu z pomocą przyszedł pan Norman Rockwell, którego rysunki są tak przecudne, że z pewnością zobaczycie je u mnie nie raz. :) Moja dobra kumpela pisała o nim pracę magisterską i jakoś tak pokochałam jego twórczość. Świetne spojrzenie na Amerykę dawnych lat.
No ale już. Przedstawiam moje ATC z wąsatym panem aptekarzem. :)
Nie wiem, na ile to dobrze widać, ale starałam się, żeby było jak najbardziej przestrzennie.
Po wczorajszej kartce, trochę chyba lepiej. ;) Pogoda zapowiada się dobrze, więc od razu humor lepszy. Ślę moc całusów!

7 komentarzy:

  1. Sympatyczny ten wąsacz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ATC!!!! Aptekarz - urody wielkiej:) Skąd ty bierzesz te obrazki????

    OdpowiedzUsuń
  3. I 3D też uwidocznione, super :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie "skąd ty bierzesz te obrazki" :)
    ATC jest cudowne :)
    Aniu nie wiem czy ty masz dzisiaj imieniny , ale życzę ci wszystkiego najlepszego , góry papierków, lasu przydasi i rzeki pomysłów :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Anna! Zerknij proszę na portal Scrapujących Polek, wysłałąm Ci wiadomość!
    Pozdrawiam serdecznie
    Karmeleiro

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ateciak: bardzo aptekarski i bardzo vintage!

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje ateciaki to zawsze małe dzieła:))

    OdpowiedzUsuń