wtorek, 6 września 2011

ATC z grupą, czyli rodzinna fotografia w wersji mini

To znowu ja. :D Coś dzisiaj płodny dzień. :P
Prezentuję Wam ATC z wyzwania Scrapującyh Polek, którego tematem jest "Grupa". Myślałam i myślałam, szukałam jakiś starych fajnych zdjęć na internecie i w końcu olśniło mnie, że mam przecież mnóstwo starych zdjęć rodzinnych, które mogę niecnie wykorzystać.
Przespacerowałam się do mojej babci i odkryłam, że moja kochana kobitka ma cały gigantyczny album starych przed- i powojennych zdjęć, których na oczy nie widziałam. Jak się to stało?! Nie mam pojęcia!
A że babcia miała mnóstwo sióstr, to znalazłam tam natchnienie na dalsze scrapowanie: zdjęcia ślubne, chrzty, pierwsze komunie, wycieczki do zoo, wakacje... Nieziemska radocha! :)
Wykorzystałam zdjęcie, które po przeliczeniu ma jakieś 75 lat i powstał taki prosty rodzinny ATCiaczek.
Od prawej strony: moja babcia (tak z 7 lat ma tutaj), moja prababcia, ten mały brzdąc jest teraz chrzestną mojej mamy i obok stoi jej brat - tzn. brat chrzestnej mojej mamy. :D Uff... Te zawiłości rodzinne. :D
Narożniki wydrukowałam i pomalowałam glossy accents. I tutaj zbliżenia:
Wyszła z tego taka mini pamiątka rodzinna. :)
Na dzisiaj to chyba wszystko, ale zapraszam jutro po następne ATC. :) Ja teraz się oddalam, aby wypić w spokoju herbatkę i coś może powycinać. :)
Pozdrawiam miłych gości i dziękuję za odwiedziny. :) :*

5 komentarzy: