środa, 28 września 2011

Baśniowe ATC

Dzisiaj wielki dzień, bo to moje pierwsze wyzwanie na Scrapujących Polkach. Mam tremę, ale i nadzieję, że temat się spodoba i powstaną miliardy przepięknych ATCiaków. :)
Dzisiejszym tematem jest: baśń/bajka, czyli pole do manewru jest baaaardzo szerokie! :)
Ja pomyślałam o starych księgach z baśniami i Królewnie Śnieżce (u mnie w wydaniu Benjamina Lacombe), połączyłam te dwie rzeczy i powstała mini książka:
Narożniki znalazłam na tekturowej metce od spodni - teściowa by pewnie wyrzuciła, ale mój zmysł zbieracki się odezwał. :P
Kruki latają, niedobra wiedźma kusi, Śnieżka coś by przetrąciła - dzień jak co dzień. ;)
Całość po zamknięciu wygląda tak:
Taka mała tajemnicza księga. :)
Mam nadzieję, że ATC się podoba, a ja zapraszam na wyzwanie TUTAJ.
Dziękuję za odwiedziny kochani i życzę miłego dnia - u mnie nieco mgliście. :P

10 komentarzy:

  1. Witam. Jak udał się łódzki zlot? Mam nadzieję, że był udany. Dziękuję za reaktywację Skcrapujących Polek.
    Cały czas pamiętając o Królowej Śniegu mam nieśmiałe pytanie/prośbę/wyzwanie by może powstały również personifikacje reszty pór roku? Oczywiście w podobnym klimacie, kolorystyce i formie? Zimę już mamy...

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę :) Po obejrzeniu takiej inspiracji to nie mam odwagi podjąć wyzwania :D Miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie jak zawsze!!! Kolejne małe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe!!! Zazdroszczę talentu :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite ..Wspaniały baśniowy klimat..Baaardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń