czwartek, 1 września 2011

ATC Słodkie życie i szczęśliwa wiadomość :)

Słodkie życie to temat ostatniej wymianki na Scrapujących Polkach. Temat mi tak bardzo się spodobał, że powstała para ATC i po raz pierwszy nie taka sama, ale troszkę się różniąca. Wyszła wersja chłopczykowa i dziewczynkowa. :)

Wymieniałam się z przesympatyczną medardką. Spytałam się tajemniczo, którą wersję woli, więc do niej poleciała dziewczynkowa:
Dużo cukierasów, piernikowy domek, babeczki inne smakowitości... z papieru. ;)
A to większa wersja chłopczykowa:
Od Małgosi dostałam przesłodką przesyłkę z bogatym wnętrzem, a w tym tego prześwietnego ATCiaka:
Babeczki są do schrupania. Dziękuję Ci Gosiu przeogromnie!! :*
No i muszę się pochwalić tym, co niektórzy już wiedzą. :D MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ!! Zostałam projektantką działu ATC na Scrapujących Polkach! Cieszę się przeogromnie!! Mam nadzieję, że wywiążę się śpiewająco ze wszystkich obowiązków, a wszyscy będą się dobrze bawić. :)
Pozdrawiam serdecznie i ślę buziaki - dzięki za ciepłe słowa! :*

7 komentarzy:

  1. Gratuluje DT!
    ATCiaki SLODKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze ateciaki!
    a to że jesteś w ateciakowym DT nie jest chyba dla nikogo zaskoczeniem :) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Nie mogę się doczekać Twoich wyzwań. Trzymam za Ciebie kciuki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyboru!!!

    obrazeczki jak zwykle przepiękne!!! czy mogę spytać, co to za rameczki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rameczki wydrukowałam z internetu, ale niestety nie mam pojęcia, gdzie dokładnie jest znalazłam. Mogę wysłać na maila, bo chyba mam jeszcze gdzieś na dysku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ one są przecudne!!!
    Napatrzyć się nie mogę :)
    Ta głębia- coś pięknego :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie GRATULACJE! Świetne słodziaki!

    OdpowiedzUsuń