niedziela, 4 września 2011

Bliźniacze kartki

Ostatnio wspominałam, że robię kartkę na roczek. Jednocześnie zbiegło się to z wyzwaniem na Scrapujących Polkach, gdzie trzeba było użyć motywu puzzli. Pomyślałam, że do obu będzie fajnie pasował nowy rodzaj kartek, jaki odkryłam, czyli... pozwolę sobie nazwać je: wysuwanymi kartkami sztalugowymi z ukrytymi życzeniami. :P Obie powstały na bazie cudnych papierów z Girl's Paperie, które kojarzą mi się tak dzieciowo i w stylu lat 50.
Taka wyszła mi kartka na wyzwanie:
W zbliżeniu obrazek:
A gdy pociągniemy za kwiatek u góry z płaskiej kartki robi nam się kartka sztalugowa i jednocześnie pojawia się tekst z życzeniami:
I tekst bliżej:
Strasznie fajny patent na kartkę. Ta będzie leżeć i czekać na urodziny albo imieniny jakiejś dziewczynki. :P Na pewno znajdzie się odpowiednia okazja. :)
No i od razu powstała też kartka na roczek, gdzie obrazkiem jest śliczna buzia jubilatki. :) Dostała ode mnie motylkowe skrzydełka i koronę oraz obstawę ze zwierząt. :D A wszystko dlatego, że motyw zoologiczny jest w życzeniach:
 Powiem szczerze, że cieszyłam się, jak dziecko przy robieniu tych kartek. :) Nie wiem, czy to za sprawą całego tego mechanizmu, czy też tych ślicznych papierów. Tak, czy inaczej - fajnie było. :)
Ślę moc całusów i dziękuję, że do mnie zaglądacie. :*

3 komentarze:

  1. Fantastyczne karteluchy!!!
    Forma- rewelacja :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. są extra! Tez się zbieram do tego patentu od dawna! jeszcze dojrzewam,Mówisz, że zabawa przednia? Chyba się szybciej skusze.Twoje będą moja inspiracja.Są śliczne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń