wtorek, 30 sierpnia 2011

Lodowa Królowa

Tematem wyzwania ATC na Scrapującyh Polkach była korona. Próbowałam samą koronę jakoś ugryźć, ale w końcu moja miłość do bajkowych światów zwyciężyła. Korona w zasadzie stała się pretekstem do stworzenia ATC, w którym główną rolę gra królowa. A że uparłam się na Królową Śniegu, to z czeluści internetu znalazłam taką, jak dla mnie, anielskolicą istotę. :P Nie śmiejcie się, ale dla mnie jest tak piękna, że normalnie gapię się w ten obraz jak wół w malowane wrota. :P Mam koleżankę modelkę, która mi ją przypomina - na nią też mogłabym się patrzeć godzinami. Po prostu kocham piękno - nie ważne, jak się przejawia.
Ale do rzeczy. Pomysł był taki - mroźna królowa w zimowej scenerii i wyszła mi zimowa grota.
Coś miałam problemy ze światłem dzisiaj. :/
Całość przestrzenna i ta królowa jest jakby wewnątrz całej kompozycji, a na pierwszym planie jest ta grota.
I jeszcze zbliżenie na jej śliczną buzię. :)
Mam nadzieję, że się podoba. :)
Pozdrawiam gości i dziękuję za przemiłe komentarze. :*
Przez ATC kartka na roczek musiała zaczekać, ale jak skończę, to zapraszam, bo będzie taka interaktywna, jeśli można tak powiedzieć. ;)

13 komentarzy:

  1. o rety!!! jesteś MISTRZYNIĄ!!!
    Gratuluję...wiesz czego:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ATC, a ta królowa rzeczywiście ma śliczną buźkę, taką dziewczęco-anielską :) Cudnie Ci to wyszło - aż wieje chłodem od tej pracy ;) Gratuluję dostania się do DT na Polkach :* wiedziałam, że znajdziesz się w nowym gronie Projektantek w tym dziale, nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! po prostu oszałamiający!!!!!
    Gratuluję naboru do DT :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, faktycznie na zdjęciu niewiele widać:( Trza je oglądnąć na żywca! Niemniej jednak z grubsza widać, że wyszło znowu "paskudnie"....jak zawsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jak tu tobie nie gratulować. Jesteś mistrzynią w bajkowych ATC. Wiedziałam ,że się dostaniesz (inaczej by mi kaktus na ręce wyrósł;))
    Królowa jest piękna, a grota lodowa ...brrr, aż się zimno robi.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to zrobiłaś! Gratuluję wyróżnienia! Grafika, którą wykorzystałaś jest przepiękna. Byłam bardzo ciekawa kto jest jej autorem - i znalazłam - Nicoletta Ceccoli, piękne rzeczy tworzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ATC!!!
    Piękne, zmrożone kolory, forma (ta jaskinia- miód) :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O, tak, tak, Arte ma rację - koniecznie trzeba to obejrzeć "na żywca", chociaż obawiam się, że mogłabym tego nie przeżyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie doskonały ateciak, dzieło sztuki, jak wszystkie Twoje! Gratuluję dostania się do DT, właściwa osoba na właściwym miejscu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaaaaa, padłam z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy Królowa szuka może pałacu? Bo bardzo chętnie przyjęłabym ją pod swój dach. Z miłą chęcią omówiłabym z nią warunki przygarnięcia... Pozdrawiam i czekam na "posłańca".

    OdpowiedzUsuń