wtorek, 9 sierpnia 2011

ATC o nietypowym kształcie

Słońce wyszło! Mam nadzieję, że na dłużej niż ostatnio. ;)
Witam serdecznie w kolejnym temacie ATC na Scrapującyh Polkach, czyli ATC o niestandardowym kształcie, czyli mieści się w wymiarach ATC, ale nie jest prostokątem. Nie wiedziałam, jak się za to zabrać i w końcu pomyślałam, że moje ATC z Alicją z zeszłego tygodnia jest samotne na ścianie, więc postanowiłam, że zrobię jeszcze jedno do zawieszenia. I powiem Wam, że ściana się powolutku zapełnia i obawiam się, że dojdzie do niekontrolowanej ekspansji moich ATCiaków, bo mnie nieźle wzięło na te rameczki-obrazeczki. :)
Całość jest owalnym shadowboxem przyczepionym do ramki, a w środku jest pani, która kojarzy mi się trochę wiktoriańsko. :)
 I trochę szczegółów:
Chciałam, żeby było tak trochę mrocznie, ale znowu wyszło chyba bajkowo. :P W sumie jak się zastanowić, to baśnie są straszne i okrutne: potwory, złe królowe, albo jakieś wredne kobieciny mieszkające na odludziu uprawiające kanibalizm. :D Dzisiejsze bajki są zbyt nijakie. I skąd później wiadomo, kto jest dobry, a kto zły, skoro wszystko jest takie mdłe? Baśnie Andersena albo Grimmów, to jest to! Hmmm... Chyba poczułam powiew inspiracji. ;) Ale to tyle jeśli chodzi o rozważania na temat bajek. :P
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Ślę moc całusów!

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się co co bajek:)!
    Atc - cudne:}

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, ach, ach!!! cudny obrazeczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przejrzałam sobie sporo bloga wstecz i jestem zachwycona Twoimi pracami; te pracochłonne efekty 3D powaliły mnie na łopatki :) stanowczo trafiasz na moją listę oglądanych regularnie blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Anuszko! po raz kolejny przyprawiasz mnie o zawrót głowy ;) przepiękny ATeCiak!

    Twoja wierna fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och....prze, prze, przecudne to ATC!!! Wyobrażam sobie tę ścianę...mrr:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci już braknie miejsca na Twoje dzieła sztuki, to ja mam całkiem sporą ścianę do zagospodarowania - nie krępuj się! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś mistrzynią tych malutkich form, podziwiam każdy szczegół Twych prac i jestem wręcz oczarowana:))
    cuuudny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczność!!! Zachwycasz swoimi pracami wszystkich! ;) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieprawdopodobnie fantastyczne cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. GENIALNY ATECIAK !!! Dziękuję serdecznie za wyróżnienie mojego bloga, jak znajdę chwilkę czasu to napiszę w końcu coś o sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło obłędnie, rewelacyjnie, perfekcyjnie i nie wiem co jeszcze ... :)

    OdpowiedzUsuń