poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Podniebna kartka

Witam wszystkich w ten jakże zwariowany dzień! :) Dużo się dzisiaj dzieje i trochę mnie to przeraża i peszy, ale zarazem niezwykle cieszy. O kurcze, zrymowało się! :P
Dzisiaj wpadam z kartką na wyzwanie Scrapujących Polek, gdzie kolorem przewodnim miał być niebieski. Wyszła taka kartka, trochę też brązu się wkradło, ale tak mi pasował, że nie mogłam się go pozbyć. :P Wyszło takie cosik:
Obrazek znalazłam na necie i tak mi się spodobał, że musiałam go użyć. Wycięłam go z oryginalnego tła i przykleiłam na taśmę piankową i zrobiłam z tego taki mini obraz. Ramka niezmiennie wycięta nożyczkami ozdobnymi.
Jak się dobrze przyjrzycie, to zobaczycie moje pierwsze podejścia do tematu embossingu. :P Trzeba próbować nowych rzeczy, nie? :)
Mam nadzieję, że karteczka się podoba i nie zrobiłam sobie obciachu tym embossingiem. :D
Zmykam robić ATC, ale postaram się jeszcze tu wrócić dzisiaj. :)
Buziaki dla wszystkich! :*

4 komentarze:

  1. Przepiękna :) i gratuluję ponownego wyróżnienia w scrapki.pl!! Mówiłam Ci, że za swojego shadowboxa wyróżnienie masz w kieszeni ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyszła ta kartelucha:) a embossing... REWELACJA:) p9ozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. obciach?! chyba sobie żartujesz :)
    cudowna karteczka, a embossing pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne wyszło to cosik! :-)

    OdpowiedzUsuń