niedziela, 28 sierpnia 2011

Temat: kwiat

Sprawcą całego zamieszaina na kolejnym wyzwaniu kartkowym na Scrapujących Polkach jest kwiat. Ale własnoręcznie zrobiony. U mnie istnieją tylko takie, bo tworzę je w myśl zasady: trzeba sobie radzić. :P Kartka wyszła taka starociowa, myślę, że całkiem kobieca.
Nawet zembossowałam wzorek - trzeba próbować wdrażać nowe rzeczy. ;)
I sprawca całego zamieszania - kwiat. Zrobiłam róże tak, jak zwykle - w sumie dawno ich nie robiłam - i podrasowałam je według metody opisanej przez Asię: http://joannakrog.blogspot.com/ Dziękuję bardzo!! Ja tylko w sprawie papieru mogę doradzić. Świetny jest ten z Ikei, sprzedawany w takich wielkich arkuszach. Nie pamiętam, ile on kosztował, ale nadaje się do tego świetnie i był niedrogi. Nie wiem, czy jeszcze go można dostać, ale jak byście były w Ikei, to łapcie go! Tylko weźcie ten jasnoróżowy z wtopionymi płatkami kwiatów - te pozostałe są takie bardziej "mięsiste" i kiepsko się formują.
No i to by było na tyle - lecę robić następną kartkę. Tym razem na roczek dla ślicznej dziewczynki.
Pozdrawiam ogromnie mocno i ślę gargantuiczne buziaki. :)

11 komentarzy:

  1. Cudna kartelucha!!!
    Piękne delikatne kolory :D
    Róże są boskie :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo romantyczne cudo - róże są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatki cudne są, a karteczka przeurocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, kwiaty wygladają bosko! Zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. och piękna jest ta kartka i bardzo kobieca, kwiatki wyszły Ci cudne, wyglądają jak kupne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. taka bardzo romantyczna, a te kwiatki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna karteczka, nastrojowa, romantyczna i elegancka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka :) Dzięki za info o papierku, kusi mnie by zrobić takie kwiatki.
    Gratuluję ci Aniu dołączenia do zespołu PS :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję podpatrzeć jak tworzysz takie cudne kwiatuszki :) wg. mnie wyglądają lepiej niż primowskie!
    przepiękna i niesamowicie klimatyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka przepiękna, kolory takie, jak kocham :)
    A kwiatki - mistrzostwo świata! A poza tym - gratuluję dołączenia do ateciakowego DT :)

    OdpowiedzUsuń